tirsdag 25. august 2009

Nå har jeg begynt på Trøndertun Folkehøgskole! Jeg går da på danselinja her (de har dans, jazz, lyd, kunst og rock linje)Her er det utrolig gøy og seriøst fine dansesaler! Lurer på om den ene er en av Norges beste dansesaler faktisk! Og vi får masse god mat og det er noe musikk som blir spilt rundt her nesten hele tiden, og alle er så utrolig flinke! Akk dette blir et helt utrolig mega flott gøy år! og woho skoletur til New York!!!
tralalala vet ikke hva mer jeg skal skrive egentlig så går heller å spiser litt middag. Idag er det... taco!=D

-Linn

4 kommentarer:

  1. Så bra at du trives :-D

    SvarSlett
  2. Og, æ glemte å si at topshop kommer til Oslo over nyåret! Ikke til Kautokeino, desverre :-(

    SvarSlett
  3. bra du koser deg. Savner deg masse masse, ikke bytt meg ut da xD
    - Henriette

    SvarSlett
  4. -åh nei ikke Kautekeino:( nå ble jeg trist.men jaja så gøy!!:Dhaha

    -Jeg savner deg også,og neida skal ikke bytte deg ut!Men vi sees jo i høstferien og da skal vi se BMTH!:D^^

    Linn

    SvarSlett