lørdag 21. november 2009

Fri Helg

Denne helga er det fri helg på skolen, og min kjære roomie har dratt hjem og jeg er helt alene i vår dobbeltseng (Vi har flyttet våre senger sammen siden vi hadde overnatting forrige helg) Men ja når det er fri helg gjør man ikke stort annet enn å chille og vente på måltider. I kveld skal man ut til Trondheim og det skal nok bli veldig veldig gøy!
Mye som skjer her på skolen nå og mye å glede seg til! Vi hadde familiedag forrige lørdag det var kozzz lizm. Mamma og søster kom hit på besøk. Neste lørdag er det jentefest! Vi jentene her på skolen lager en fest til guttene og den kommer til å bli sykt bra! Også er det juleball 12 desember! Det blir så bra det!
Kan også fortelle at døra til rommet mitt er farlig.. Jeg har greid å klemme fingeren min i den to ganger den her uka. Det gjør vondt.



look what I can do lizm

-Linn

1 kommentar: