lørdag 19. desember 2009

Hjemme

Nå er jeg endelig hjemme! Kom hjem i går da og var ganske fornøyd da jeg fikk det som jeg ville...
Nemlig sushi til middag!
Merket nå den siste uka på skolen at det virkelig var på tide å komme hjem, men savner allerede folkene på skolen. Det er så uvant å komme hjem og ikke ha 120 andre mennesker rundt seg hele tiden, det å faktisk sove alene på et rom... og ha et rom alene som er større enn det man deler med en annen person. Forrige helg hadde vi juleball sånn btw, det var utrolig gøy..men husker desverre ikke stort. Jaja.
Det som er fint med å være hjemme er jo det at jeg har alle mine Disney filmer her så nå koser jeg meg med Skjønnheten og Udyret. Har hatt så lyst til å se den nå i hvertfall 2 månender!

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar