mandag 28. desember 2009

Whats my age again?


Okay, hvem skulle tro at jeg nesten er 20? Jeg ser jo ut som jeg er, veit ikke, 14? :p Lurer på hva jeg må gjøre for at jeg skal se ut som jeg er like gammel som jeg er.

Er så utrolig dårlig på å blogge, har jo skjedd masse spennende jeg kunne blogga om! alle konsertene jeg har vært på f.eks. Siste var taste of chaos som var awesome. Fikk møtt igjen på en gammel hoved medarbeider venn jeg bare treffer på konserter nesten, så det var meget koselig.

Også har jeg vært på jentetur med de gamle barne og ungdomsskolevenninene mine. Får ta en dag og blogge om det og, er vel endel bilder jeg kan legge ut. Praha er en utrolig pen by, men tsjekkere er ikke de mest hjelpsomme menneskene jeg har møtt. Var vel bare et par kelnere som faktisk var hjelpsomme, og de fikk mase tips! OG, holdt nesten på å glemme det, de har en 3 ETASJERS NEW YORKER butikk der!! Vi gikk amok! Kjøpte og verdens feteste veske der:


Var den ikke kul? :D Også er den ganske stor og praktisk. Vil gjerne igjen til Praha en gang i fremtida. Blir vel kanskje London neste gang. Uannsett, reising er gøy, så får man sett litt av verden! :)

- Henriette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar