torsdag 4. februar 2010

I got the devil on my shoulders....

Yeah! Jeg var på Billy Talent konsert igår, og som alltid var de fantastiske live! Utrolig bra at de får med publikum og tar seg tid mellom sangene uten at det blir sånn standard "we love your country (whateverthenamewasagain)" prat. De lovte at hvis Norge slår ut Canada i hockey under OL, så kommer de tilbake og spiller for oss gratis. Som om det noen gang kommer til å skje, Canada er vel sånn, nja, jeg veit ikke, #1 i verden, så det skulle vel ikke vært noe problem? :P
Fikk med meg et plekter da^^

Fikk skikkelig tegnekick for en liten stund sida. Drev med det da jeg var mindre men så mista jeg litt tålmodigheten. Tar jo lang tid om det skal bli bra. Ble vel litt inspirert av fettern min til å starte igjen(som jeg virkelig ikke ante drev å tegna, han var faktisk ganske flink!)



Har vel egentlig alltid vært en skissperson, for lat til å fylle ut detaljer osv, dessuten så kan jeg alltid skylde på at "det var en skisse og ike en ferdig tegning". Men denne gangen tegnet jeg faktisk ganske ut skissa. Hvertfall, det skal forestille "Lightning" fra Final Fantasy XIII. Åh som jeg gleder meg til spillet!!:D Bare en måned igjen nå, hihi <3 Hun virker skikkelig badass.
Ble ikke helt fornøyd med ansiktet, men det kommer seg vel etterhvert med litt øving.

- Henriette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar