tirsdag 2. februar 2010

Jaja

Jeg har vært litt dårlig til å blogge... Men det har vært så mye å gjøre i det siste.. eller.. joda. Har brukt mye tid på å skrive søknader til skoler neste år. Også har det jo vært mye sosialt.. eller tjaa.. vi ligger i senga på ettermiddagene og sover mens vi ser på Heroes. Det er utrolig koselig.. Men en annen grunn til at jeg har vært dårlig til å blogge og bare ikke være så mye på datan i det siste er fordi min datalader døde. Men nå har jeg fått ny! Pluss at jeg har fått kameraet mitt tilbake som var på reperasjon! I jula og begynnelsen av dette året hatet nemlig elektroniske ting meg.
Mobilen min streika, kameraet fikk linsefeil og ja dataladeren døde.

I helga hadde vi LIPA audition! Det var sykt gøy! Den varte i to dager og startet på fredagen med klassisk også moderne med litt improvisasjon også etterpå sang (det var fælt og jeg sang jo helt forferdelig! jeg sang ikke så fælt da jeg øvde dagen før nemlig) Og om noen lurer så sang jeg I dont know how to love him fra Jesus Christ Superstar. Lørdagen hadde vi jazz+street og det var så gøy! Den lille koreografien vi lærte var så SINNSYKT GØY!!! Til slutt var det intervju da.. på engelsk.. men det gikk greit nok det. Og om 4 uker får vi vite om vi kommer inn eller ikke så det blir jo spennende!
Nå skal jeg gå å danse.

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar