tirsdag 24. mars 2009

Cleaning out my closet!

Bokstavelig talt! Jeg tror jeg har hatt ting der siden 8-9ende klasse som jeg ikke har klart å kvitte meg med. Som oftest er det ting som aldri er brukt som er kjøpt på impulskjøp. Dårlig vane det der. Ja, så slik ser det ut når man har dratt ut alle klærne fra klesskapet:


Med så mye jeg egentlig har å gjøre nå, har jeg mest lyst til å bare grave meg ned i klesshaugen og bli der^^

Men hvertfall har jeg samlet to poser (!) med klær jeg skal kvitte meg med. Blir vel Fretex ellerno..... hvis ikke noen har utrolig lyst på de da:P Syns dere det var mye klær? Gled dere til den dagen jeg tar bilde av alle joggeskoa mine...

- henriette




2 kommentarer:

  1. jaaaah henriette, digger det :P
    haha
    synes fretex er en veldig god idé :D

    SvarSlett
  2. Jeg vil ha klær :D:D
    Hilsen Tonje

    SvarSlett