mandag 23. mars 2009

Linn og Henriette på tur!

Igår var jeg og Henriette ute en tur.. Jeg tok den fagre bussen inn til Oslo, halv 4 og var da framme i Oslo kvart på 5. Da gikk jeg inn på Oslo S og stilte meg opp ved Burger King, vi har nemlig funnet ut at det er lurt å møtes der siden da er det enklere å finne hverandre i den store folkemengden enn om man bare skulle stått i midten.. hvor alle folkene bare går rundt overalt.
IHVERTFALL! såå det hadde da begynt å regne! Noe som var utrolig teit for vi ville jo være ute, men gjett hva!! Vi gikk ut uansett..Vi tok oss en tur til Vigelandsparken nemlig..Nei, ikke for å se på statuene men for å gå på lekeplassen.Vi tok da t-banen til Majorstuen og igår var det kontroll og flinke oss hadde billett.. Noen andre var ikke så flinke og fikk da bot. (MWAHAHAHAHAHAHAHHA!...haha!) Da vi ankom Majorstuen startet vi å vandre bortover til Vigelandsparken. Det regnet men etterhvert stoppet det.. Det var jo veldig hyggelig=D
På lekeplassen hadde vi det fint og vi tok litt bilder der da tjohei tjohei=D


Da vi ikke gadd å leke mer dro vi ned til Oslo S igjen.. Da var vi blitt sultne og vi valgte å spise noe så eksotisk mat som... BURGER KING!


Henriette ser ut som en alien xD

Etter vi hadde spist tok jeg toget hjem og Henriette tok buss hjem! såh hah!

Helt til slutt vil jeg vise bilde jeg ble litt stolt over å ha laget..Jeg er ikke så særlig flink med sånn redigerings greier men jeg har prøvd høhø... TADAAA:



- Linn

4 kommentarer:

  1. Hei. skal følge dere, men har ikke noen google account, så dere får bare ta meg på ordet! :)

    Isabel

    SvarSlett
  2. Nice redigert bilde :P

    SvarSlett
  3. Koselig det Isabel:D we'll keep u updated!;)

    - henriette

    SvarSlett