søndag 22. mars 2009

Påskeegg!!


Jeg burde vel strengt tatt sittet å gjort lekser nå, eller noe fornuftig. Men orker ikke, sliten xD så jeg sitter her og spiser påskeegg! mmmm, det er noe av det beste som finns! det og pæreis. Jeg pleier som oftest å si at påskeggene er skapt for å deles, det er 4 stykker og to skjeer, så det er jo meningen at man skal dele! men da må man ha noen å dele med, noe jeg akkurat nå har litt problemer med å finne. Jaja, jeg klager ikke :D
men nå skal jeg og linn ut og leke i oslo sentrum, tjohei! kan bli spennende

- henriette


Nå er vi hjemme igjen, hatt en fantastisk dag på lekeplassen. måtte krangle om plassen med noen unger men. kanskje vil legger ut noen bilder?

2 kommentarer:

  1. Bloggguri du også, Henny? Link til meg davel;P Jeg spiste påskeegg i vinterferien, men skal få spist noen i påskeferien også:P Shmack!

    SvarSlett
  2. ja gjør nok det, sammen med en som heter linn:D skal gjøre det, så du får gjøre det samme?xD påskeegg er digg, spis!

    - henriette

    SvarSlett