lørdag 28. mars 2009

Den dagen Linn og Henriette møttes for første gang

Jeg tenkte jeg skulle fortelle om den gangen jeg og Henriette møttes for første gang.. Det var en..dag.. jeg husker ikke helt når. Men jeg vet at det regnet det dagen. Tror jeg..Uansett så var da Tonje i Oslo den dagen for hun skulle møte Henriette også jeg var også i Oslo den dagen fordi jeg skulle på ballett..høhø=P Jeg ville da møte Tonje litt før trening så vi møttes da på H&M på Karl Johan og da hadde Tonje med seg Henriette. Det hele gikk veldig fort for man hadde litt dårlig tid og jeg husker at Henriette sa da hun fikk vite at jeg danset ballett at hun hadde dansa ballett da hun var liten da=P
Etter det tenkte vi kanskje ikke noe mer på hverandre akkurat at vi skulle møtes igjen men HÅHÅHÅ! Vi begge dro på Norwegian Wood det året. Fredag 15. juni 2007. Det var like før Korn skulle spille og jeg snudde meg bare sånn kjapt og jeg syntes jeg så et fjes jeg hadde sett før sittende rett bak meg.. jeg kom på at det var jo hun venninna til Tonje jeg møtte på H&M! Jeg var veldig usikker på om jeg skulle si hei til henne og jeg snudde meg fram og tilbake litt for mange ganger.. Henriette må trodd jeg var helt rarxD Ihvertfall så sa min kjære venninne Ingalill til meg "Ehm nå tror jeg du MÅ si hei til henne hvis ikke tror hun sikkert at vi baksnakker dem." så jeg endte opp med å si hei og hun kjente meg igjen (tror jeg) ihvertfall så pratet vi også begynte konserten.. og noen begynte å sloss der hvor vi stod.. og jeg ble litt sånn splittet fra mine venner og stod alene med Henriette og vi fikk blod på oss.. MMM digg! og masse øl...MMM enda mer digg! Men etter det så har vi blitt veldig gode venner tjohei tjohei og har det gøy med å dra på konserter sammen woheeeeeey!=D
Så vet man det.xD

Et lite bilde fra hva vi så på den dagen:



-Linn

3 kommentarer:

  1. hvor er det du danset/danser? :)

    Isabel

    SvarSlett
  2. danset på spinoff før? min (gamle) skole :)

    Isabel

    SvarSlett